Обадете ни се! +359 889 473 168|office@webnime.com

SEO trendovi koje nam donosi 2018. godina

Početna » SEO trendovi koje nam donosi 2018. godina

SEO trendovi koje nam donosi 2018. godina

Budite u trendu i otkrijete šta Vas očekuje na polju SEO optimizacije

Bilo da se radi o porodičnom ručku, kupovini u lokalnoj prodavnici ili egzotičnom putovanju, preporučujemo Vam da uvek sve dobro isplanirate. Takođe, kada je reč o SEO optimizaciji, potrebno je planirati unapred. Na internetu, stvari se veoma brzo menjaju. Internet giganti kao Google i Facebook neprestano uvode nove promene i nije uvek lako ići u korak sa svim tim novim trendovima.

Zbog toga je veoma važno prepoznati i implementirati postojeće i nadolazeće trendove u oblasti SEO optimizacije. Stoga, kako bismo Vam pomogli dabudete „in“, donosimo najnovije SEO trendove koji će biti aktuelni u 2018. godini. Kako se približavamo vremenu dominacije mobilnih uređaja, neophodno je da se pretraživači počnu fokusirati na to kako što lakše pristupiti informacijama. Takođe, ni korisničko iskustvo više se ne može zanemariti. Koje SEO trendove nam donosi 2018. godina? I šta će ovi trendovi značiti u godini koja sledi? Pogledajmo!

Povratni linkovi

Izgradnja dobrih, kvalitetnih povratnih linkova koji daju dodatnu vrednost potrošačkom iskustvu, jedan je od ključnih načina da pokažete Google-u da je Vaš web sajt pouzdan. Treba da vodite računa da se povezujete samo sa renomiranim izvorima, a ne da budete preplavljeni linkovima koji će Vaše posetioce odvesti na različite direktorije. Backlink building treba da igra ključnu ulogu u Vašoj SEO strategiji, a u 2018. godini to je još važnije, ukoliko želite biti na vodećim pozicijama u Google rangiranju.

Mobile-first index

Responsive design – Prilagodite Vaš web sajt svim vrstama mobilnih uređaja

2018. mogla bi biti godina u kojoj će Google implementirati mobile-first index, što znači da će Google mobilnu verziju sajta tretirati kao osnovnu. Čak i ako mobile-first index ne bude uveden u godini koja je pred nama, nema sumnje da će mobilni uređaji i dalje imati vodeću ulogu u pretraživanju, dizajnu, upotrebljivosti i digitalnom marketingu. Ako još uvek niste prešli na prilagodljiv dizajn web stranice (responsive web design), veoma je važno je da počnete razmišljati o tome. Kada mobile-first index bude implementiran, Google će dati prioritet responzivnim web sajtovima u odnosu na one koji to nisu.

Vizuelno pretraživanje

I u 2018. godini i dalje će slika govoriti više od hiljadu reči. Kombinujući tehničke inovacije i korisničko iskustvo, vizuelno pretraživanje je još jedan trend koji je vredan pomena. Platforme koje se baziraju na slikama, kao što je Pinterest, polako menjaju način na koji ljudi pretražuju. Bing i Google ulažu sve više napora u stvaranje vizuelnih pretraživača. Vizuelno pretraživanje Vam omogućava da lakše pronađete članke i teme kada ne možete da se setite naziva onoga što tražite.  Ukoliko ste, na primer, videli reklamnu najavu za neku pozorišnu predstavu i ne možete da se setite naslova ili imena glavnog glumca, Visual Search će Vam omogućiti da prođete kroz galeriju najava pozorišnih predstava kako biste našli baš onu koju tražite.                                                               

Iskoristite glasovno pretraživanje

Umesto kucanja na tastaturi, dovoljno je da izgovorite ono što Vas zanima

Sve više i više korisnika pristupa internetu putem govornih naredbi.  Očekuje se da će njihov broj rasti i u 2018. godini. Vaša SEO strategija sadržaja trebala bi uključiti nove ključne reči koje su u skladu sa razgovornim jezikom. Na primer, veća je verovatnoća da će ključna reč „restorani u centru Beograda“ postići dobre rezultate ako je napisana na način koji zvuči prirodnije, na primer, „Gde se može najbolje jesti u centru Beograda?

 

Mašinsko učenje

Veštačka inteligencija i mašinsko učenje ne pokazuju nikakve znakove usporavanja, menjajući način na koji se rezultati rangiraju u pretraživačima. Mašinsko učenje čak ima i mogućnost da olakša način pretrage, pružajući korisnicima kontekstualne rezultate prilikom pretraživanja. Google-ov RankBrain je primer koji ukazuje na rastuću sklonost ovom trendu. Glasovna pretraga i digitalni asistenti takođe su u porastu i nude mogućnost da se iskoriste sve prednosti ovog trenda.

Featured Snippets i brzi odgovor

Izdvojeni fragmenti (featured snippets) i brzi odgovori i dalje su u usponu. Dobivanje izdvojenih fragmenata u rezultatima pretraživanja svodi se na nekoliko faktora, uključujući elemente web sajta, kao što su tabele, liste, grafikoni i stilski sadržaj pitanja i odgovora. Što lakše Google može izvući pravi sadržaj, to je verovatnije da će vaš SEO sadržaj biti istaknut kao isečak ili brzi odgovor.

Unapredite svoj brend

Ukoliko se Vaš brend nalazi u vrhu rezultata pretraživanja, to znači da će klijenti radije koristiti Vaše usluge ili kupovati Vaše proizvode. To Vam takođe donosi mogućnost saradnje sa drugim kompanijama u Vašoj oblasti poslovanja. A, svakako, ne treba da zaboravite ni društvene mreže jer Facebook, YouTube i druge mreže takođe predstavljaju izvrstan način promovisanja Vašeg proizvoda ili usluge te stoga treba da ih iskoristite za tu svrhu.

Ulažite u sadržaj

Ono što Vam treba je kvalitetan kopirajter

Dosadni i prekopirani sadržaji na Vašem web sajtu neće privući nove klijente. Ono što Vam treba, to je profesionalni kopirajter koji će pisati visoko kvalitetne tekstove, sadržaje, komentare, opise proizvoda i usluga, a to će omogućiti da na najbolji način prezentujete Vaš brend i privučete mnogobrojne nove klijente, koji će Vaš web sajt prepoznati kao kvalitetan i vredan pažnje.

Preporučujemo da dobro razmotrite sve nove trendove u SEO optimizaciji koje donosi 2018. godina kao i način na koji ih možete implementirati u Vašu strategiju SEO rangiranja. Na taj način, bićete spremni za sve SEO novitete koje nam donosi predstojeća godina.

About the Author:

Leave A Comment