Kako se reklamirati na Instagramu?

Početna » Kako se reklamirati na Instagramu?

Kako se reklamirati na Instagramu?

Instagram Vam omogućava da delite fotografije kao i reagujete na fotografije koji drugi objavljuju. Oni koji se žele reklamirati sada mogu prikazivati video zapise ili komercijalne fotografije u aktuelnosti korisnika. Ove reklame dozvoljavaju pojedincu ili malim i srednjim preduzećima da promovišu svoj brend, uslugu ili proizvod.

Generisanje prometa na web sajtu preko Instagrama

Počnite tako što ćete povezati svoj Instagram nalog sa Vašom Facebook stranicom: na Vašoj Facebook stranici kliknite na „Podešavanja„, zatim „Instagram reklame“ i na kraju „Povežite nalog„. Ovo će Vam omogućiti da kreirate Insta kampanju (Instagram Ads) preko Facebook Power Editor platforme (ova ista platforma vam omogućava da pravite Facebook reklame):

► Uđite u Power Editor (prijavite se preko svog naloga).
► Idite na „Upravljanje kampanjama“ i kliknite na „+ Kreiraj kampanju“.
► Sada, imenujte svoju novu kampanju i kreirajte prvu personalizovanu reklamu.

Kako promovisati svoju mobilnu aplikaciju preko Instagrama

I ovaj put, Power Editor će Vam pomoći da promovišete svoj proizvod. Razlika sa prethodnim formatom leži u „pozivu na akciju„, što može biti:

► „Kupi“ (za plaćene aplikacije),
► „Instaliraj“,
► „Koristi“
► „Igraj“ (za mobilne video igre).

Video format: reklamna opcija koja funkcioniše!

Ako fotografija ima određeni vizuelni uticaj, video zasigurno imati još veći i na taj način će Vas izdvojiti od drugih oglašivača. Pokret i zvuk će dati snagu Vašoj reklamnoj poruci. Instagram dozvoljava promociju brenda ili proizvoda putem video zapisa u trajanju od maksimalno 30 sekundi, u pejzažnom ili portretnom formatu.

Tehnički preduslovi koji treba da budu ispoštovati su sledeći:

► .mp4 format
► 30MB maksimalno
► Popratni tekst koji sadrži manje od 125 znakova
► Naslovna slika (thumbnail): odnos tekst/slika ne bi trebalo da prelazi 20%
► Minimalna rezolucija: 600 x 315 piksela (1.9: 1 pejzažni format) / 600 x 600 piksela (kvadratni format)

Ostali reklamni formati

Instagram oglašivačima takođe nudi karusel reklame (srednji format između izolovane fotografije i video zapisa) i reklame u obliku instagram priča. Pre oglašavanja na Instagramu, važno je da identifikujete Vaše ciljeve: generisanje saobraćaja, prodaja mobilne aplikacije, izgradnja brenda i da za svaki cilj izaberete idealan format oglašavanja.

Ciljajte svoju publiku

Reklama koja nije ciljna je beskorisna reklama,a može da bude čak i štetna. Može dati vrlo lošu sliku Vašeg brenda ili proizvoda ako osoba koja primi reklamu nije deo Vaše potencijalne klijentele.

Power Editor vam daje mogućnost da ciljate svoju publiku na osnovu geografske lokacije i demografskih podataka kao što su godine, pol ili interesi. Ovi prvi filteri sprečavaju najveće greške: na primer, prodaju kozmetike penzionisanom čoveku, …

A što je najbolje od svega, moći ćete da kreirate publiku koja je uglavnom sastavljena od postojećih kupaca ili onih koji su slični Vašim uobičajenim kupcima. Instagram Vam pomaže da razmotrite nedavno ponašanje kupaca. Na primer, moći ćete pristupiti ljudima kojima se dopada vaša Instagram stranica ili onima koji su već kupovali od Vas ili od Vašeg direktnog konkurenta. Na taj način ste sigurni da se obraćate pravim osobama.

By | 2018-08-03T00:24:03+00:00 jul 17th, 2018|Categories: Facebook, Instagram, Internet marketing, SEO|0 Comments

About the Author:

Leave A Comment