Da li je reklamiranje na Facebook-u karika koja nedostaje Vašem poslovanju?

Početna » Da li je reklamiranje na Facebook-u karika koja nedostaje Vašem poslovanju?

Da li je reklamiranje na Facebook-u karika koja nedostaje Vašem poslovanju?

Facebook ima veoma mnogo aktivnih korisnika, a njihov broj je u neprestanom porastu. Međutim, mnoge kompanije još uvek se pitaju da li će Facebook oglašavanje za njih biti profitabilno, boje se da će izgubiti uloženi novca bez ostvarenih rezultata ili da će njihove reklame stići do pogrešne publike. Neki faktori moraju obavezno biti zadovoljeni kako bi marketinška kampanja na Facebook-u bila uspešna. Da bi kampanja postigla dobre rezultate, potrebna Vam je dobra reklama, kao i da pravilno odredite ciljnu grupu, tako da svako ko tvrdi da je korištenje Facebooka za razvoj poslovanja pogrešan potez, sasvim sigurno greši. U stvari, možda je baš Facebook oglašavanje ona karika koja Vam nedostaje.

Facebook poboljšava prepoznavanje Vaše robne marke

Facebook je društveni medij sa veoma izraženom vizuelnom komponentom. Možete deliti slike i videozapise koji će Vaše reklamiranje učiniti privlačnijim. To otvara mnogo mogućnosti u smislu brandinga. Kada vidite poznate logotipe Nike ili McDonald’s, bez greške ih povezujete sa pravom kompanijom, a to je moguće zahvaljujući naporima koji te kompanije ulažu u brending. Iako su to danas kompanije koje raspolažu budžetima od više milijardi dolara, i njihovi počeci bili su skromni. Sigurno je da čak i danas, čak i male kompanije mogu stvoriti snažan brend i da je Facebook idealan alat za to.

Zašto je reklamiranje na Facebook-u idealno za Vaše poslovanje?

Facebook reklame funkcionišu besprekorno jer Vam omogućavaju da prikažete Vaš logotip velikom broju ljudi. Na primer, Vaš logotip i naziv Vaše stranice prikazuju se u gornjem levom uglu. Takođe, možete ugraditi logotip na samu sliku (preporučljivo je da bude odgovarajuće veličine i da se ne prikazuje kao spam). Osim toga, ime Vaše kompanije može se pojaviti u celoj reklami. Ako korisnik pregleda svoj Facebook profil i uoči Vašu reklamu, videće ime Vaše kompanije i Vaše robne marke najmanje dva puta, i sve to u samo jednoj reklami. Ako odredite savršenu ciljnu publiku, to će Vam osigurati niz kvalitetnih klikova. Ono što je još zanimljivije je da ako neko poseti Vašu odredišnu ili početnu stranicu, Vaš marketing piksel će ga identifikovati. Kad god se ta osoba prijavljuje na Facebook, videće Vašu reklamu sa logotipom i nazivom Vaše kompanije … ponovo i ponovo.

 

Da li reklamiranje na Facebook-u ima uticaja na druge vidove reklamiranja?

Facebook, AdWords, e-pošta i drugi marketinški materijali utiču jedni na druge i međusobno se podržavaju. Kada je Vaš brand prisutan na Facebook-u i Google-u, potrošači znaju točno ko ste Vi i gde Vas mogu pronaći. Recimo, ako ste vlasnik kompanije za popravku vodoinstalacija i imate aktivnu Facebook kampanju, možete ostvariti nekoliko konverzija direktno sa Vaših Facebook reklama, ali ono što je najvažnije je to da ćete izgraditi svoju robnu marku i poboljšati njeno prepoznavanje zahvaljujući tim pojavljivanjima. Što znači da ćete upravo Vi biti onaj koga će klijenti pozvati kada sledeći put budu imali problema sa vodoinstalacijama. Možda će neko prilikom pretraživanja kompanija za vodoinstalacije na Google-u videti listu reklama, od kojih će jedna biti Vaša AdWords kampanja. U tom slučaju, Vaša će se kompanija izdvojiti od ostalih konkurenata. Sigurno je da ako neko vidi tri reklame za kompanije za koje nikad nije čuo, a jednu za kompaniju koju poznaje ili prepoznaje, uvek ću odabrati onu koju već poznaje. Zbog toga je brendiranje veoma važno.

Zašto graditi svoju robnu marku?

Facebook reklame nude opciju „ciljanja“ koja Vam omogućava da se usmerite upravo na geografsku lokaciju i osobe do kojih želite dopreti. Na taj način, možete pojačati svest o Vašem brandu u Vašem području delovanja. Branding je veoma važan jer razvija poverenje kod Vaših klijenata i stvara prepoznatljiv identitet. Ova dva faktora posebno su važna za sam čin kupovine jer ljudi uvek ukazuju poverenje kompaniji koju već poznaju i kojoj veruju.

 

 

By | 2018-02-07T14:53:31+00:00 februar 7th, 2018|Categories: Facebook, Google, SEO, SEO Saveti, Social Media Marketing|0 Comments

About the Author:

Leave A Comment