Novi Facebook algoritam
U 2018. godini skoro svaka poslovna agencija koristi Facebook za promovisanje svojih usluga. Facebook postavlja pravila angažovanja za prikupljanje Vaših pratioca na najvećoj društvenoj mreži na svetu. Baš iz tog razloga moramo biti u toku sa dešavanjima na Facebook-u, pa tako i sa njegovim algoritmom.
Prvo ćemo Vam predstaviti najnovije izmene algoritma na Facebook-u a zatim ćemo Vam dati par saveta.
Promene na Facebook-u

Facebook algoritam
Najnoviji algoritam je došao u januaru. Mark Zuckerberg je na svom Facebook profilu objavio saopštenje gde objašnjava da će akcenat na dalje biti na objavama Vaših prijatelja i porodice, dok će objave kompanija i javnih preduzeća biti potisnuti u stranu.
Dakle, prve promene koje ćete videti na svom news feed-u su objave Vaših prijatelja i porodice koje podstiču interakciju između osoba.
Facebook vrlo jasno definiše da sadržaj koji napravite za svoju kompaniju ili preduzeće će biti manje prikazivan. To neće biti zato što je Vaš sadržaj loš, već zato što Facebook to želi. Naravno vlasnici preduzeća i kompanija su zabrinuti jer njihov trud oko postova neće biti isplativ.
Ako novi Facebook algoritam ima uticaja na Vaše organske postove uvek možete koristiti Facebook oglase. Postoje špekulacije da će smanjenje poslovnog organskog dela povećati cenu Facebook oglasa. To ima smisla. Dakle, ako se svi počnu oslanjati na oglase, potražnja će se promeniti. Prema jednoj teoriji, nova promena i novi Facebook algoritam je zapravo stupio na snagu kako bi se povećale cene Facebook oglasa.
Saveti za postavljanje Vaših postova
1. Istorija Vaših postova
Obratite pažnju na Vaše postove iz prošlosti. Vidite koja vrsta sadržaja je imala najviše uticaja na Vaše korisnike i usredsredite se na takav tip objava.
2. Kvalitet. Ne kvantitet
Kada govorimo o sadržaju objava, puno je bolje da imate jedan post ili objavu koja ima dobar i kvalitetan sadržaj, nego imati nekoliko postova koji ne govore ništa. Kreirajte postove koji će privući Vaše pratioce, kreirajte ih tako da budu deljivi, da je sadržaj zanimljiv i koji će ljude podstaknuti da lajkuju, reaguju, komentarišu i dele.
3. Facebook video zapisi
Facebook stavlja fokus na Facebook live videe više nego na obične video zapise. Pokušajte više raditi Facebook Live videe, u kojim možete prikazivati Vaše proizvode ili usluge. Možete uraditi neke obrazovne videe koji će približiti Vaše usluge korisnicima.
Kada kreirate video zapise potrudite se da budu kvadratni videi koji su pogodni za mobilne uređaje. To je efikasan način da se Vaš sadržaj izdvaja u korisničkom feed-u. I zapamtite da 85% ljudi gleda videe sa isključenim zvukom. Koristite tekstove na videima kako biste video učinili zanimljivijim za gedanje.
Promene su stupile na snagu. Trudite se da budete redovni u objavljivanju kvalitetnog sadržaja na Vašim stranicama, učestvujte u Facebook grupama i naravno uložite vreme u live videe. Možete naučiti nešto više o oglašavanju na društvenim mrežama, i tako zagarantovati sebi sigurnu vidljivost Vaših postova.
Webnime je SEO agencija sa dugogodišnjim iskustvom i mnoštvom zadovoljnih klijenata, koji su postali naši prijatelji i partneri. Koristimo napredne tehnike za SEO optimizaciju i u ovom poslu za nas nema nepoznanica. Ako i Vi želite da postanete naš klijent, da imate najbolju SEO optimizaciju u Beogradu i da prestignete konkurenciju, ne oklevajte već nas kontaktirajte!
Leave A Comment