Pay Per Click Reklama

Pay Per Click Reklama
Pay per click reklama ili PPC je vitalni deo svakog uspešnog marketinškog plana koji je usmeren ka određenoj ciljnoj grupi ili u suštini – to je način kupovine poseta na Vašem sajtu sa ciljanim korisnicima.
Oglašavanje na pretraživačima je jedan od najpopularnijih načina za Pay per click reklamiranje. On omogućava oglašivačima da postavljaju svoje oglase na sponzorisane linkove. Oni se pojavljuju kada neko pretražuje ključne reči koje je odredio oglašivač. Na primer, ako izgradimo kampanju i odredimo ključne reči za „SEO optimizaciju“ na Google-u, naš sajt će se pojaviti na najvišoj poziciji iznad svih rezultata.
Svaki put kad neko klikne na Vaš PPC oglas, morate platiti malu naknadu Google-u. Kada neko traži ključne reči koje smo postavili i klikne na naš oglas, čak i ako platimo 1 euro za taj klik, ako korisnik kupi nešto od nas za 150 eura, onda se ova investicija isplatila. U suštini, Pay per click oglašavanje je dobro za sajtove koji nude proizvode ili usluge i traže novu klijentelu.
Ako želite da se reklamirate putem PPC na Google-u, Facebook-u ili na bilo kojoj drugoj društvenoj mreži, onda ste došli na pravo mesto. Mi ćemo se pobrinuti za svaku Vašu marketinšku kampanju.
Webnime Pay Per Click reklama

Pay Per Click strategija
Mi ćemo vam pomoći da predstavite svoj brend pred pravim korisnicima, na pravom mestu u najprikladnije vreme.
Izvršićemo istraživanje i odabraćemo najpogodnije ključne reči za Vašu reklamnu kampanju, postavljanjem Vašeg Pay per click oglasa na najoptimizovanije stranice.
Veoma vodimo računa o tome da povratite investiciju, odnosno da smanjite troškove i povećate prihode (Return on Investment – ROI). Pretraživači nagrađuju oglašivače koji imaju pogodan i inteligentan sadržaj, tako što pretraživačima plaćate manje za svaki klik. Na primer, ako su Vaš Pay per click stranice na kojima se oglašavate korisne i prijateljske korisnicima, Google će vam naplatiti manje po kliku, što dovodi do većeg profita za Vaše poslovanje.
Pored toga, usluge koju nudimo za Pay per click oglašavanje, uključuju:
- Analizu i izbor ključnih reči i fraza;
- Istraživanje prosečne mesečne pretrage i tip konkurencije ;
- SEO konsultaciju za PPC ciljane stranice;
- Optimizaciju ciljane stranice izabrane za PPC – H-title, meta-tagovi, Alt-tagovi, meta opise;
- Mesečnu analizu kampanje;
- Istraživanje konkurencije;
Upravljanje PPC i Marketinga sadržajem

Pay Per Click kampanja
Pay per click reklamna kampanja nudi mogućnost da konkurišete za visokokonkurentne ključne reči ili fraze i pojavite se na prvoj stranici u Google odmah, što bi inače trajalo mnogo duže ako je vaš sajt nov ili nije optimizovan.
Sa Pay per click oglašavanjem dobijate posetu gotovo odmah, a ako se koristi u kombinaciji sa SEO optimizacijom sajta, stvara se tzv. „halo efekat“ (Hallo effect), koji poboljšava performanse oba kanala.
Važno je da se sadržaj ciljane stranice može graditi kako treba – sa korisnom (ne malom) količinom informacija koje se odnose direktno na izabranu ključnu reč ili frazu, u suprotnom će reklamna kampanja imati niske prinose.
Imamo veliko iskustvo u kreiranju kampanje za Pay per click oglašavanje, mi smo Google Partner. Za dodatna pitanja nas kontaktirajte.
Šta je Google AdWords?

Plaćena reklama
Stvaranje reklamne kampanje sa Google AdWords-om je posebno pogodno za bilo koji sajt jer je Google najpopularniji pretraživač, ne samo u Srbiji već u celom svetu, koji ima ogromnu posećenost svaki dan, tako da sadrži najviše impresija i klikova na Vaše oglase. Koliko često će se prikazivati Pay per click oglas zavisi koju ključnu reč ćete izabrati i kako ste kreirali kampanju. Da bi se postigla uspešna reklamna kampanja, neophodno je da se fokusirate na sledeće:
- Pravilno odabrane ključne reči i pravilno strukturiran tekst oglasa.
- Kvalitet odredišne stranice – ona mora biti optimizovana sa relevantnim sadržajem koji sadrži ključne reči ili fraze.
- Dobar rejting – Ocena kvaliteta ne samo ključnih reči, već i početne stranice. Oglašivači sa ocenom kvaliteta će imati više klikova na oglasima i platiti niže troškove.
Da biste imali efikasnu listu Pay per click ključnih reči trebalo bi da bude:
- Tačan izbor ciljanih korisnika – naravno da ne želite da platite za Web saobraćaj koji nema veze sa vašim poslom. Želite da pronađete ciljane ključne reči, koje će dovesti do više stope učestalosti PPC-a, efektivne cene po kliku i većeg profita. To znači da ključne reči moraju biti usko povezane sa tim što radite ili nudite.
- Sveobuhvatna analiza ključnih reči treba da obuhvati ne samo najpopularnije i uobičajene termine za pretragu u vezi sa Vašom poslovnom nišom već i dodatne ključne reči i fraze koje su ređe. Pored toga, one su manje konkurentne i samim tim jeftinije. Upravljanje platiti po kliku kampanje.
Upravljanje Pay Per Click kampanjama
Kada napravite novu reklamnu kampanju, ona mora biti ispravno vođena da bi bila efikasna. Ako je potrebno, lista ključnih reči se iznova analizira i prilagođava. To je veoma važan detalj.
Dodavanje pravih ključne reči – to je neophodno da se proširi obim svakog Pay per click oglasa dodajući ključne reči koje odgovaraju Vašem poslovanju.
Uklanjanje negativnih ključnih reči za poboljšanje kampanje i smanjenje nepotrebnih troškova za nju.
Odvajanje oglasnih grupa – čime se poboljšava clickthrough (CTR). Podela reklamne kampanje u manje grupe stvara više relevantnih Pay per click oglasa, koji pomažu da se stvori više ciljanih tekstova oglasa i stranica na kojima se nalaze.
Odabir odredišnih stranica – ako je potrebno, može se promeniti njihov sadržaj da bi se uskladio sa pojedinačnim upitima. Nije dobro da se pošalje sav saobraćaj na jednu istu stranu. Na taj način se se mnogo gubi.
Ako želite da Vam mi upravljamo i kreiramo uspešne PPC kampanje, kontaktirajte nas i mi ćemo Vam poslati našu ponudu!